POLITYKA PRYWATNOŚCI I POLITYKA COOKIES
Niniejsza Polityka stanowi podstawową informację o celach, sposobach przetwarzania oraz
bezpieczeństwie Twoich danych osobowych, jako klienta Pracowni Wszystkiego Najlepszego oraz
użytkownika strony: monikaszczypinska.pl (zwanej dalej Stroną). Zapoznając się z Polityką prywatności
dowiesz się kto jest administratorem Twoich danych osobowych, jakie dane osobowe są przez Stronę
zbierane, w jakich celach są wykorzystywane oraz jak są chronione.
Spis treści:
- Informacje podstawowe.
- Zasady przetwarzania danych.
- Cele, podstawy prawne i zakres przetwarzania danych.
- Odbiorcy danych oraz zamiar przekazywania danych do Państwa spoza EOG lub organizacji
międzynarodowej. - Termin przechowywania danych.
- Prawa użytkowników
- Informacja o ciasteczkach (pliki cookie)
- Dlaczego korzystamy z ciasteczek?
- Funkcje ciasteczek technicznych
- Funkcje ciasteczek analitycznych
- Funkcje ciasteczek reklamowych
- Logi serwera
§1. Informacje podstawowe.
- Administratorem Twoich danych osobowych jest: Monika Szczypińska wpisana do Centralnej
Informacji i Ewidencji o Działalności Gospodarczej pod firmą: Pracownia Wszystkiego Najlepszego
Monika Szczypińska z siedzibą w Pęgowie (55-120), ul. Truskawkowa 8, NIP: 8941000373 - Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem:
1) poczty e-mail: biuro@monikaszczypinska.pl
2) telefonicznie: +48 607 837 834 - Z regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną możesz się zapoznać tutaj:
www.monikaszczypinska.pl/regulamin - Niniejsza Polityka została przyjęta w dniu 02-01-2024 r.
§2. Zasady przetwarzania danych.
Administrator przetwarza dane osobowe z poszanowaniem następujących zasad:
1) w oparciu o podstawę prawną i zgodnie z prawem (legalizm);
2) rzetelnie i uczciwie (rzetelność);
3) w sposób przejrzysty dla osoby, której dane dotyczą (transparentność);
4) w konkretnych celach i nie „na zapas” (minimalizacja);
5) nie więcej niż potrzeba (adekwatność);
6) z dbałością o prawidłowość danych (prawidłowość);
7) nie dłużej niż potrzeba (czasowość);
8) zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych (bezpieczeństwo).
§3. Cele, podstawy prawne i zakres przetwarzania danych.
- Twoje dane są przez nas pozyskiwane w sytuacji:
1) wypełnienia formularza z danymi kontaktowymi podczas składania zapytania przez formularz
na stronie,
2) wypełnienie formularza zapisu na newsletter,
3) wypełnienie formularza zamówienia w sklepie-online,
4) rejestrację konta w Serwisie,
5) podanie danych do przygotowania i zawarcia umowy,
6) bezpośredni kontakt z Administratorem danych za pomocą danych teleadresowych dostępnych
na stronie lub w formie tradycyjnej w miejscu prowadzenia działalności.
- Administrator nie ponosi konsekwencji podania przez Ciebie błędnych lub nieprawdziwych danych
osobowych. - Twoje dane będziemy przetwarzać:
1) w celach kontaktowych, aby udzielić Ci odpowiedzi na Twoją wiadomość przesłaną nam
bezpośrednio drogą e-mailową lub za pośrednictwem formularza na podstawie realizacji prawnie
uzasadnionego interesu Administratora związanego z koniecznością udzielenia Ci odpowiedzi;
2) w celu zarezerwowania spotkania, jeśli wypełniłaś/eś formularz rezerwacji zamieszczony na
Stronie;
3) w celach marketingowych, jeśli zapisałaś/eś się na newsletter;
4) w celu utworzenia i prowadzenia dla Ciebie konta użytkownika. Dane wprowadzone przez Ciebie
w ramach konta użytkownika przetwarzane są wyłącznie w celu utrzymywania konta i
zapewnienia Ci możliwości korzystania z niego. Podanie danych w koncie użytkownika ma za
zadanie ułatwić Ci składanie zamówień w sklepie poprzez automatyczne podstawianie danych do
formularza zamówienia. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w ramach
konta użytkownika jest realizacja umowy o prowadzenie konta, którą zawierasz na podstawie
regulaminu sklepu;
5) w celu realizacji Twojego zamówienia, na podstawie zawartej umowy sprzedaży (poprzez
skuteczne złożenie zamówienia dochodzi do zawarcia umowy, w której my występujemy w roli
sprzedawcy, a Ty kupującego);
6) w celach umożliwienia Tobie komentowania materiałów zamieszczanych na naszej stronie na
podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z możliwością
komentowania zawartości strony internetowej;
7) w celach związanych z prowadzeniem przez nas profilu firmowego w mediach społecznościowych
(takich jak Facebook / Instagram) na zasadach określonych przez właścicieli danego medium
(portalu) i informowania w nim o naszych produktach, promocjach i innych wiadomościach
dotyczących naszej działalności, co uważamy za nasz prawnie uzasadniony interes;
8) w celach technicznych przy użyciu plików cookies (ciasteczka techniczne), na podstawie realizacji
prawnie uzasadnionego interesu Administratora związanego z prawidłowym działaniem i
funkcjonowaniem Strony;
9) w celach statystycznych i analitycznych, jeśli wyraziłeś zgodę na wykorzystanie przez nas plików
cookies do celów analitycznych (ciasteczka analityczne);
10) w celach marketingowych, jeśli wyraziłeś zgodę na wykorzystanie przez nas plików cookies do
celów marketingowych (ciasteczka marketingowe);
11) w celu realizacji procedury reklamacyjnej lub procedury odstąpienia od umowy jeśli złożyłeś u
nas reklamację lub oświadczenie o odstąpieniu od umowy. - Przetwarzamy Twoje dane w zakresie:
1) jeśli postanowisz opublikować komentarz na Stronie to będziemy przetwarzać Twoje imię oraz
adres e-mail. Przekazanie nam danych w ten sposób następuje dobrowolnie. W każdym czasie
możesz usunąć swój komentarz;
2) jeśli zarezerwujesz wizytę za pośrednictwem formularza rezerwacji to będziemy przetwarzać imię,
nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu komórkowego. Podanie tych danych stanowi warunek
założenia rezerwacji wizyty;
3) jeśli prześlesz nam wiadomość drogą mailową lub za pośrednictwem formularza to będziemy
przetwarzać dane, które będą w tej wiadomości zawarte. Przekazanie nam danych w ten sposób
następuje dobrowolnie. W każdym czasie możesz zwrócić się do nas z prośbą o usunięcie tych
danych;
4) jeśli zapiszesz się na newsletter to będziemy przetwarzać Twoje imię i Twój adres e-mail. Zapis na
newsletter jest dobrowolny i w każdym czasie możesz z niego zrezygnować;
5) w przypadku założenia konta użytkownika będziemy przetwarzać dane, które podasz w
formularzu rejestracyjnym, a w szczególności: Twoje imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu,
adres zamieszkania, płeć. Podanie imienia, nazwiska, adresu e-mail stanowi warunek założenia
konta użytkownika;
6) jeśli będziesz dokonywać zakupów na Stronie to będziemy przetwarzać: Twoje imię i nazwisko,
adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail i inne dane zawarte w formularzu zamówienia,
niezbędne do wywiązania się przez nas z umowy. Podanie tych danych stanowi warunek złożenia
zamówienia i zawarcia umowy. Dane przekazane nam w związku z zamówieniem, przetwarzane
są w celu realizacji zamówienia, wystawienia faktury, uwzględnienia faktury w naszej
dokumentacji księgowej oraz w celach archiwalnych i statystycznych;
7) jeśli polubisz lub w inny sposób dołączysz do naszego profilu w mediach społecznościowych
(Facebook: „@Pracownia Wszystkiego Najlepszego” i/lub Instagram
„@MonikaSzczypinskaUstawienia”) będziemy przetwarzać Twoje dane, które podałaś/eś w
danym medium i do których będziemy mieli dostęp. W celu zakończenia przetwarzania możesz
zakończyć subskrypcję naszego profilu;
8) jeżeli składasz reklamację lub odstępujesz od umowy, to przekazujesz nam dane osobowe zawarte
w treści reklamacji lub oświadczeniu o odstąpieniu od umowy, które obejmuję imię i nazwisko,
adres zamieszkania, numer telefonu, adres e-mail, numer rachunku bankowego;
9) pozostałe dane, które Administrator przetwarza to adres IP i inne dane zapisywane w plikach
cookies. To Ty decydujesz w jakim zakresie będziemy mogli wykorzystać pliki cookies z Twoimi
danymi. Przekazanie nam danych w ten sposób następuje dobrowolnie. W każdym czasie możesz
zmienić swoje preferencje. Możesz to zrobić w swojej przeglądarce internetowej lub też po
usunięciu zapisanych plików cookies pochodzących z naszej Strony.
10) API zewnętrznych partnerów: nasza strona może korzystać z API (interfejsów programistycznych
aplikacji) dostarczanych przez zewnętrznych partnerów w celu zintegrowania różnych
funkcjonalności, takich jak mapy, usługi analityczne, reklamowe czy media społecznościowe.
Korzystanie z tych API może prowadzić do tworzenia dodatkowych ciasteczek lub korzystania z
istniejących ciasteczek w celu przetwarzania danych użytkowników. Zewnętrzni partnerzy mogą
przechowywać i przetwarzać te dane zgodnie z własnymi politykami prywatności.
§4. Odbiorcy danych oraz zamiar przekazywania danych do Państwa spoza EOG lub organizacji
międzynarodowej.
- Odbiorcami Twoich danych osobowych są:
1) podmiot dostarczający oprogramowanie obsługujące konta użytkowników i system
rezerwacji;
2) podmiot dostarczający system sklepu internetowego;
3) podmiot dostarczający usługi hostingowe;
4) firma księgowa i firma dostarczająca system do wystawiania faktur;
5) pośrednicy płatności internetowych z których usług korzystamy;
6) jeśli zapisałeś się na newsletter Twoje dane będą przekazane do podmiotu prowadzącego
nasz newsletter;
7) jeśli napisałeś komentarz na stronie Twoje dane będą przekazane do podmiotu
obsługującego moduł komentarzy;
8) jeśli wyraziłeś zgodę na ciasteczka marketingowe, Twoje dane zapisane w plikach cookies,
będą przekazane do naszych partnerów reklamowych;
9) jeśli wyraziłeś zgodę na ciasteczka analityczne, Twoje dane zapisane w plikach cookies,
będą przetwarzane przez podmiot dostarczający oprogramowanie do analizy ruchu naszej
stronie (np. Google Analytics).
- Wszystkie podmioty, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych gwarantują stosowanie
odpowiednich środków ochrony i bezpieczeństwa danych osobowych wymaganych przez przepisy
prawa. - Twoje dane nie są przekazywane do Państw spoza EOG lub organizacji międzynarodowych, z
wyjątkiem partnerów wymienionych poniżej:
1) Google Inc. z siedzibą w USA w zakresie analityki ruchu na stronie w systemie Google Analytics
oraz dostarczania dodatkowych funkcji (takich jak Google Maps, Google Search Console)
związanych z prawidłowym funkcjonowaniem strony oraz wyświetlaniem wyników
wyszukiwania. Zobacz jak Google przetwarza i chroni Twoje dane. Ten dodatek do przeglądarki
umożliwi Ci zarządzanie zakresem i poziomem dostępu do danych zbieranych przez Google
Analytics.
2) Google Inc. z siedzibą w USA w zakresie reklam i mierzenia ich skuteczności w systemie Google
Ads. Zobacz jak Google przetwarza i chroni Twoje dane. Tutaj możesz zarządzać swoimi
preferencjami i informacjami w systemie reklamowym Google.
3) Meta Platforms Ireland Limited (dawniej: Facebook Inc., z siedzibą przy 1 Hacker Way, Menlo
Park, CA 94025, USA), gdzie Administrator prowadzi fanpage – Facebook: „@Pracownia
Wszystkiego Najlepszego” i Instagram „@MonikaSzczypinskaUstawienia”w zakresie obsługi
konta i dostępu do danych w serwisach społecznościowych, oraz reklam i mierzenia ich
skuteczności związanych z instalacją na stronie piksela Facebooka oraz API Konwersji. Zobacz
jak Facebook przetwarza i chroni Twoje dane.
§5. Termin przechowywania danych.
- Nie jesteśmy w stanie określić jednego okresu przez który będziemy przetwarzać Twoje dane.
- Jeśli przekazałaś/eś nam swoje dane w wiadomości przesłanej drogą mailową, za pośrednictwem
formularza lub za pośrednictwem mediów społecznościowych, na których mamy swoje firmowe profile to
Twoje dane będziemy przetwarzać do momentu złożenia przez Ciebie żądania usunięcia tych danych lub
sprzeciwu wobec przetwarzania, ale również w przypadku, w którym uznamy, że zrealizowaliśmy
prawnie uzasadniony interes Administratora. - Jeśli zapiszesz się na newsletter to Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu cofnięcia przez Ciebie
subskrypcji. - Jeśli postanowisz założyć konto użytkownika, Twoje dane będziemy przetwarzać do czasu usunięcia
przez Ciebie tego konta. - Dane przekazane nam w związku ze złożonym zamówieniem i sprzedażą treści cyfrowych
przetwarzamy przez 6 lat, celem wywiązania się z ciążących na nas obowiązkach podatkowych. - Jeżeli skomentowałaś/eś któryś z naszych materiałów to twoje dane będziemy przetwarzać do momentu
usunięcia przez Ciebie lub przez nas Twojego komentarza.
§6. Prawa użytkowników
- W związku z przetwarzaniem Twoich danych przysługują Ci następujące prawa:
1) dostępu do treści swoich danych oraz
2) prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
3) prawo do przenoszenia danych,
4) prawo wniesienia sprzeciwu,
5) prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie i w dowolnej formie,
chyba że przetwarzanie Twoich danych odbywa się w celu wykonywania umowy przez
Administratora, w celu wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych względem
instytucji państwowych lub w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora.
- W przypadku danych zawartych w reklamacjach oraz oświadczeniach o odstąpieniu od umowy nie
masz możliwości sprostowania tych danych. Nie możesz również sprzeciwić się przetwarzaniu
danych oraz domagać się usunięcia danych do czasu upływu terminu przedawnienia roszczeń z tytułu
zawartej umowy. Po upływie terminu przedawnienia roszczeń z tytułu zawartej umowy możesz jednak
sprzeciwić się przetwarzaniu przez nas Twoich danych w celach statystycznych, jak również domagać
się usunięcia Twoich danych z naszej bazy. - Masz także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). - Więcej informacji w przedmiocie ochrony danych osobowych mogą Państwo otrzymać na stronie
internetowej Urzędu Ochrony Danych Osobowych: www.uodo.gov.pl.
§7 Informacja o ciasteczkach
- Na naszej stronie wykorzystujemy ciasteczka (pliki cookies).
- Ciasteczka (pliki cookies) są niewielkimi plikami tekstowymi przechowywanymi na urządzeniach
użytkowników podczas przeglądania strony internetowej. Są one wykorzystywane w celu
ułatwienia korzystania z naszej strony, poprawienia jakości usług oraz umożliwienia analizy ruchu
i zachowań użytkowników. - Ciasteczka mogą być stałe (trwałe) lub tymczasowe (sesyjne). Stałe ciasteczka są przechowywane
na urządzeniu użytkownika przez określony czas lub do momentu ich usunięcia przez
użytkownika. Tymczasowe ciasteczka są usuwane po zamknięciu przeglądarki. - Wykorzystujemy ciasteczka własne oraz ciasteczka stron trzecich. Ciasteczka własne są
wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania strony, personalizacji treści,
zapisywania preferencji użytkowników oraz analizy statystyk. Ciasteczka stron trzecich są
wykorzystywane przez zewnętrzne narzędzia analityczne, reklamowe oraz do integracji z mediami
społecznościowymi. - Użytkownicy mają prawo kontrolować i ograniczać sposób, w jaki ciasteczka są wykorzystywane
na naszej stronie. Większość przeglądarek internetowych umożliwia zarządzanie plikami cookies,
w tym blokowanie, ograniczanie lub usuwanie ciasteczek. Szczegółowe informacje na temat
zarządzania ciasteczkami można znaleźć w ustawieniach przeglądarki użytkownika. - Należy pamiętać, że wyłączenie lub ograniczenie ciasteczek może wpłynąć na funkcjonalność
strony oraz jakość świadczonych usług. - Na naszej stronie wykorzystujemy różne rodzaje ciasteczek, aby lepiej dostosować się do potrzeb
użytkowników i zapewnić optymalne korzystanie ze strony. - Ciasteczka techniczne: Są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Umożliwiają
utrzymanie sesji użytkownika, obsługę formularzy, zapamiętywanie preferencji oraz zapewnienie
bezpieczeństwa strony. - Ciasteczka marketingowe: Pozwalają na personalizację reklam oraz prowadzenie działań
remarketingowych, które są dostosowane do zainteresowań i preferencji użytkowników. Służą
również do mierzenia skuteczności kampanii reklamowych oraz optymalizacji treści
reklamowych. - Ciasteczka analityczne: Są wykorzystywane do zbierania informacji o sposobie korzystania z
witryny przez użytkowników, takich jak liczba odwiedzin, strony odwiedzane, czas spędzony na
stronie czy źródło ruchu. Uzyskane dane pomagają w analizie i optymalizacji strony, poprawiając
jej funkcjonowanie i dostosowując treści do potrzeb użytkowników.
§8 Dlaczego korzystamy z ciasteczek?
- Komfort korzystania ze strony: Ciasteczka (pliki cookies) mogą znacząco wpłynąć na komfort
korzystania ze strony internetowej. - Personalizacja treści: Ciasteczka pozwalają na dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji i
zainteresowań użytkownika, co sprawia, że strona staje się bardziej atrakcyjna i użyteczna. - Zapamiętywanie ustawień: Dzięki ciasteczkom strona może zapamiętać wybrane przez
użytkownika ustawienia, takie jak język, układ czy kolorystyka, co pozwala na szybsze i
wygodniejsze korzystanie z serwisu. - Logowanie: Ciasteczka umożliwiają przechowywanie informacji o zalogowanym użytkowniku, co
pozwala na łatwe przełączanie się między różnymi sekcjami strony bez konieczności ponownego
logowania. - Utrzymanie sesji: Dzięki ciasteczkom strona może śledzić aktywność użytkownika na różnych
podstronach, co pozwala na łatwe wracanie do ostatnio odwiedzanych sekcji lub kontynuowanie
niedokończonych działań, takich jak wypełnianie formularzy. - Optymalizacja wydajności: Ciasteczka mogą być wykorzystane do analizy ruchu i zachowań
użytkowników na stronie, co pomaga w optymalizacji jej wydajności oraz dostarczaniu treści o
wysokiej jakości. - Reklamy: Ciasteczka umożliwiają wyświetlanie spersonalizowanych reklam, które są dopasowane
do zainteresowań i potrzeb użytkownika. Dzięki temu, reklamy są mniej inwazyjne i bardziej
adekwatne. - Integracja z mediami społecznościowymi: Ciasteczka pozwalają na integrację z serwisami
społecznościowymi, takimi jak Facebook, Twitter czy Instagram, co umożliwia łatwe
udostępnianie treści oraz korzystanie z dodatkowych funkcji, takich jak komentowanie czy
polubienia.
§9 Funkcje ciasteczek technicznych
- Utrzymanie sesji użytkownika: Ciasteczka techniczne umożliwiają utrzymanie sesji użytkownika
podczas poruszania się po stronie, co pozwala na przechodzenie między różnymi sekcjami witryny
bez konieczności ponownego logowania czy wprowadzania tych samych informacji. - Zapamiętywanie preferencji użytkownika: Dzięki ciasteczkom technicznym strona może
przechowywać informacje na temat preferencji użytkowników, takie jak wybrany język, wielkość
czcionki, ustawienia kolorystyczne czy inne elementy personalizacji. - Obsługa formularzy: Ciasteczka techniczne wspomagają funkcjonowanie formularzy na stronie,
takich jak formularze logowania, rejestracji czy kontaktowe, zapewniając prawidłowe
przetwarzanie danych wprowadzanych przez użytkowników. - Optymalizacja wydajności strony: Użycie ciasteczek technicznych umożliwia monitorowanie
wydajności strony oraz szybkość ładowania poszczególnych elementów, co pozwala na
optymalizację i poprawę jakości świadczonych usług. - Bezpieczeństwo: Ciasteczka techniczne pomagają w zapewnieniu bezpieczeństwa witryny i jej
użytkowników, na przykład poprzez weryfikację tożsamości użytkowników, wykrywanie prób
włamań czy ochronę przed atakami typu CSRF (Cross-Site Request Forgery).
§10 Funkcje ciasteczek analitycznych
- Pomiar ruchu na stronie: Ciasteczka analityczne pozwalają na monitorowanie liczby odwiedzin,
unikalnych użytkowników i wyświetleń stron, co daje ogólny obraz popularności i wydajności
witryny. - Analiza zachowań użytkowników: Dzięki ciasteczkom analitycznym można zbierać informacje o
sposobie, w jaki użytkownicy poruszają się po stronie, na przykład czas spędzony na
poszczególnych podstronach, ścieżki nawigacji oraz miejsca, w których opuszczają witrynę. - Optymalizacja konwersji: Ciasteczka analityczne pomagają w identyfikowaniu elementów strony,
które wpływają na skuteczność osiągania celów biznesowych, takich jak rejestracja, złożenie
zamówienia czy wypełnienie formularza kontaktowego. - Segmentacja użytkowników: Użycie ciasteczek analitycznych umożliwia grupowanie
użytkowników według różnych kryteriów co pozwala na lepsze dostosowanie treści i oferty do
potrzeb poszczególnych segmentów. - Testowanie A/B: Ciasteczka analityczne są wykorzystywane do przeprowadzania testów A/B,
które polegają na porównaniu dwóch wersji strony internetowej, aby sprawdzić, która z nich lepiej
spełnia założone cele. Testy te pomagają w optymalizacji wyglądu, funkcjonalności i treści
witryny.
§11 Funkcje ciasteczek reklamowych
- Spersonalizowane reklamy: Ciasteczka marketingowe umożliwiają wyświetlanie reklam
dopasowanych do zainteresowań, preferencji i historii przeglądania użytkownika, co sprawia, że
są one bardziej atrakcyjne i efektywne. - Remarketing: Dzięki ciasteczkom marketingowym można śledzić użytkowników, którzy
odwiedzili witrynę, ale nie dokonali zakupu lub innej akcji, i ponownie kierować do nich reklamy,
aby zachęcić do powrotu na stronę i finalizacji transakcji. - Pomiar skuteczności reklam: Ciasteczka marketingowe pozwalają na monitorowanie wyników
kampanii reklamowych, takich jak liczba kliknięć, konwersji czy wyświetleń, co umożliwia
optymalizację strategii marketingowej. - Zarządzanie reklamami w wielu kanałach: Użycie ciasteczek marketingowych ułatwia
koordynację i integrację działań reklamowych prowadzonych w różnych kanałach, takich jak
wyszukiwarki, media społecznościowe czy strony partnerskie. - Testowanie i optymalizacja treści reklamowych: Ciasteczka marketingowe są wykorzystywane do
przeprowadzania testów A/B oraz innych metod analizy, które pozwalają na ocenę, jakie przekazy,
formaty czy kreatywności reklamowe są najbardziej skuteczne i angażujące dla użytkowników.
§12 Logi serwera
- Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana
jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. - Logi obejmują m.in. Twój adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i
systemie operacyjnym z jakiego korzystasz. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. - Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze
strony i nie są wykorzystywane przez nas w celu Twojej identyfikacji. - Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną, a ich
zawartość nie jest ujawniana nikomu poza osobami upoważnionymi do administrowania
serwerem.